Administrator
Witam!
1 - Postanowienia Ogólne.
→ 0.0 Nad przestrzeganiem Regulaminu i Netykiety czuwają osoby oznaczone przez Usługodawcę jako Moderatorzy(M) Administator(ADM). Mają oni prawo:
a) ostrzegania i upominania gracza;
b) karania gracza ( zmniejszenie statystyk, czasowy ban konta Gracza, usunięcie postaci lub konta Gracza , oraz w razie rażącego złamania regulaminu ban IP);
→ 1.1 Zarządca ma prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Na tydzień przed wprowadzeniem zmiany pojawi się informacja w tym temacie.
→ 1.2 Każdy użytkownik forum ma obowiązek przestrzegania regulaminu.
→ 1.3 Za nieprzestrzeganie zasad forum zostanie nałożona stosowna kara.
2 - Tematy.
→ 2.1 Tematy może zakładać każdy użytkownik.
→ 2.2 Tematów nie można zakładać w nieodpowiednich działach (np. forum gildii) bez zgody Zarządcy działu
→ 2.3 Nie wolno spamować w tematach do tego nieprzeznaczonych.
→ 2.4 W celu otrzymania własnego działu należy skontaktować się z administracją na mailu (Rada.Arcacraft@gmail.com)
→ 2.5 Nieodpowiednie tematy zostaną skasowane
→ 2.5.1 Prosilibyśmy nie zakładać oddzielnych tematów z jednym pytaniem (chyba że jest ono skierowane do wszystkich). Pytania do administracji zadajemy na mailu.
3 - Kary
→ 3.1 Za niestosowanie się do zasad mogą zostać przydzielone następujące kary: Ostrzeżenie/Zakaz pisania
→ 3.1.1 Moderator może ograniczyć się do słownego upomnienia.
→ 3.2 Kary nakładać mogą Moderatorzy i Administracja
→ 3.2.1 Moderator ma prawo dać ostrzeżenie i blokadę pisania nie większą niż 48h
→ 3.2.2 Poważniejszymi sprawami zajmuje się Administracja.
→ 3.3 Spam w tematach do tego nieprzeznaczonych = ostrzeżenie
→ 3.3.1 Uciążliwy spam w nieodpowiednich tematach = mute 12h
→ 3.4 Notoryczne błędy ortograficzne = ostrzeżenie
→ 3.5 Obrażanie innych = mute 12-24h
→ 3.5.1 Obraza z wulgaryzmami = mute 36-72h
→ 3.6 Fałszywe oskarżenia = ostrzeżenie
→ 3.6.1 Fałszywe oskarżenie z podrobieniem ss = mute 36h / ostrzeżenie / ban w grze - 24h
→ 3.7 Złamanie regulaminu przez moderatora = utrata rangi
→ 3.8 3 ostrzeżenia = mute 12h
→ 3.8.1 Gracze z ilością mute większą niż 72h zostają dodani do listy wykluczonych.
→ 3.8.2 Wykluczeni zostają również ci gracze, którzy z dowolnego powodu utracą rangę moderatora.
→ 3.8.3 Gracze wykluczeni nie mogą otrzymać żadnej rangi
→ 3.8.4 Wykluczenie można będzie puścić w niepamięć (wkrótce powstanie o tym temat)
→ 3.9 Od zgłoszenia i kary można się odwołać.
→ 3.9.1 Do odwołania wymagane są screeny.
→ 3.9.2 Odwołanie ma zostać wysłane na maila administracji (rada.arcacraft@gmail.com)
→ 3.9.3 Odwoływać można się przez 5 dni od zdarzenia
4 - Moderatorzy
→ 4.1 Moderator odpowiada za porządek na forum.
→ 4.2 Moderatorem można zostać jeśli napisze się podanie na forum i zostanie ono zatwierdzone przez administrację.
→ 4.3 Moderatorzy mogą nakładać określone kary (punkt 3.2.1)
→ 4.3.1 Moderator nie może nałożyć blokady innemu moderatorowi, może go tylko zgłosić
→ 4.4 Moderator może organizować eventy na forum związane z grą lecz za zgodą administracji.
→ 4.5 Moderator nie może nadużywać swojej rangi. Takie zachowanie poskutkuje zdjęciem rangi.
→ 4.6 Proszę, aby moderatorzy jeżeli już chcą dać uwagę, niech zgłoszą do mnie(CommandBlock), komu dajesz uwagę, dlaczego i powód złamania, może to być jakiś cytat z regulaminu.
→ 4.7 Moderator może dać komuś tylko 1 ostrzeżenie, później za pozwoleniem 123456789 lub Administracji(ADM) mogą dać więcej np, 2
Offline